Varukorg

Kontakta oss/FAQ


Undrar du över någon detalj gällande någon produkt? Behöver du hjälp med en present till någon? Synpunkter på produkter vi borde titta på att ta in i sortimentet?

Vi svarar på alla frågor och funderingar du kan tänkas ha via email inom max 24 timmar (helgfria vardagar) - men oftast mycket snabbare än så. Du når oss på:

kundservice@sawyerstreet.se

Sawyer Street AB
Inägovägen 13C, 504 97 Bredared

Vanliga frågor/FAQ:

Behöver jag ha ett Paypal-konto för att handla hos er?
Nej! Du behöver bara ett VISA-, Mastercard- eller American Express-kort. Betalningen hanteras av Paypal men inget konto eller registrering krävs. För dig som vill går det dock självklart att betala med Paypal-konto.

Var befinner sig mitt paket någonstans?
Din leveransbekräftelse innehåller ett trackingnummer som visar dig detta. Det kan dock ta ett antal timmar innan det aktiveras i Postnords system.

När återkommer utsåld vara i lager igen?
Det kan variera. Klicka in på aktuell produkt som du är intresserad av, sedan kan du fylla i din mailadress och så meddelar vi dig personligen när just den varan åter finns i lager.  

Do you ship to international customers?
We primarily serve the Swedish market, and orders cannot be placed online for international orders. But if you live in another country and want to order from us, send us an email at the address above, and we will see what we can do. We do ship internationally occassionally, if it is possible depends on the product and where you live.